T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BİTLİS / GÜROYMAK - Güroymak Selahaddin Eyyubi Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

May

Ragbi (Ragby) Bitlis  İl Birincisi Olan Öğrencilerimiz  Türkiye Finali için Samsun gitmek için yola çıktılar Allah yardımcıları olsun.

May

Güroymak Kaymakamlığı tarafından 03.05.2018 tarihinde güroymak Selahaddin Eyyubi kent meydanında  tefecilikle mücadele yürüyüşü düzenlendi. Okulumuz öğrencileri de bına destek verdiler.

May

Yüzyüze Eğitim öğrencilerine belirli periyotlarla okunması gereken kitap tanıtım ve müzakeresi yapılıyor. 

May

Okulumuz konferans salonunda Zat-ı Mahfuz filmi öğrenci ve öğretmenlerce İzlendi. ´Beş minarali şehir´ olarak bilinen Bitlis´te yaşamış ve hikayeleri nesilden nesile aktarılarak günümüze kadar ulaşan dini şahsiyetlerin yaşamları konu ediliyor. Bediüzzaman Sait Nursi, İdris-i Bitlis’i, Şems-i Bitlis’i, Muştakbaba ve Şükr-i Bitlis’i gibi önemli şahsiyetlerin hayatının anlatıldığı "Zat-ı Mahfuz"un yönetmenliğini ve senaristliğini Sedat Yetkin üstleniyor.

May

Okulumuz Ragbi (Rugby) İl Birincisi Oldu

Nis

Deneme Sınavı Yapıldı

Nis

Eren Üniv. Öğretim görevlisi Muhammed Zahid KULDAŞ hocamız tarafından Hz. Peygamberin Eğitim Metodu konulu konferans  verildi

Hz. Peygamber (asv)´in eğitim metotları
Allah Resulü´nün (s.a.v.) farklı ve etkili metotlar kullandığını biliyoruz. Bunların belli başlılarını şöyle sıralayabiliriz.

1. İnandırdı, Ümit ve Müjde Verdi

2. Olumlu Davranışları Ödüllendirdi ve Takdir Etti

3. Soru Sorarak İlgi Uyandırdı

4. Anlatacaklarını Zamana Yaydı, Tedriç Kanununa Riayet Etti

5. Örnekler Vererek Anlattı

6. Öğretmek İçin Hikâyelerden Faydalandı

7. Çocukları Camiye ve İlim Meclislerine Götürdü

8. Çocuklara Sabırlı Olmayı Öğretti

9. Çocukları İşe Alıştırdı

10. Yumuşak ve Hoşgörülü Davrandı

11. Anlattıklarının Zihinlere Yerleşmesi İçin Sözlerini Tekrarladı

12. İnsanların Anlayabileceği Şekilde Konuştu

13. Çocuklara Öncelik Verdi

14. İnsanı Değil, Davranışı Eleştirirdi

15. Çocuklara Yalan Vaatlerde Bulunmayı Yasakladı

16. Çocuklarla Birlikte Oynadı

17. Çocukların Hakkına Riayet Etti

18. Çocuklara Temizliği Öğretti

19. Öğrettiklerini Yazdırdı

20. Yabancı Dil Öğrenmeyi Tavsiye Etti

21. Şekil Çizerek, Benzetmeler Yaparak ve Beden Diliyle Anlattı

22. Anlattıklarını Uyguladı, Yaşayarak Öğretti

Nis

Öğrencilerimizin; okuyan, düşünen, yorumlayan, eleştiren, medeniyetimizin kültürel mirasını değerlendiren, dilimizin söz ve yazı varlığını geliştiren, zenginleştiren ve yaygınlaştıran; geleceğin kültür elçileri olmak için çaba harcayan, okumayı bir yaşam biçimi hâline getiren, arkadaşlarıyla kültürel zeminde yeni bağlar kuran bireyler olarak yetişmelerini sağlamak ve onların sosyal, kültürel, sanatsal, edebi ve meslekî gelişimlerine çok yönlü katkıda bulunmak maksadıyal Ortaokul öğrencilerimiz tarafından Din Öğretimi Genel Müdürlüğünün çizdiği çerçeve doğrultusunda  40 Şair 40 Şiir Etkinliğini gerçekleştirildi. En başta emeği geçen Türkçe Öğretmenimiz Kazım ÇELİK´e ve bu çalışmalarda görev alan Öğrencilerimize teşekkür eder başarılarının devamını dileriz.

Nis

Ortaokul öğrencilerimiz futbol turnuvasında Güroymka Cumhuriyet Yibo´ yu 1-0 yendiler

Nis

Kariyer günleri kapsamında Av. Ünal ÇELİK tarafından öğrencilerimize Avukatlık meslek tanıtımı yapıldı.

Nis

Okulumuzda Miraç Kandili Programı Gerçekleştirildi. Okulumuz Öğretmen ve öğrencilerinin katılımı ile Kandil programı tertip edildi. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

Nis

Fizik Felsefe Ve Coğrafya Dersleriyle Ortak Sınavları Bitirdik

Nis

İlçe toplum Sağlığı Merkezi tarafından öğrencilerimize Karbonmonoksit Zehirlenmeleri ve Alınacak Tedbirler konulu seminer verildi.

Nis

Polis Haftası münasebetiyle düzenlenen yarışmalarda şiir dalında okulumuz 7/A sııfı öğrencilerimizden Nuran CAN İlçe 2. (İkincisi) olmuştur. Öğrencimizi tebrik eder başarılarının devamını dileriz.

Nis

Ebu’d-Derda radıyallahu anh anlatıyor: “Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm’ın şöyle dediğini işittim: “Kim bir ilim öğrenmek için bir yola sülûk ederse Allah onu cennete giden yollardan birine dahil etmiş demektir. Melekler, ilim talibinden memnun olarak kanatlarını (üzerlerine) koyarlar. Semavat ve yerde olanlar ve hatta denizdeki balıklar âlim için istiğfar ederler. Âlimin âbid üzerindeki üstünlüğü dolunaylı gecede kamerin diğer yıldızlara üstünlüğü gibidir. Âlimler peygamberlerin vârisleridir. Peygamberler, ne dinar ne dirhem miras bırakırlar, ama ilim miras bırakırlar. Kim de ilim elde ederse, bol bir nasib elde etmiştir.” Bu vesile ile  okul İdarecilerimiz mutki Ohin Medresesini ziyaret ederek orda ki müderrislerin sohbetlerine katılıp çeşitli istişarelerde bulundular.